Jongemeid met onderdanige gevoelens gezocht.

BEST SNAPCHAT GIRL

Y

YourMasterNL

Guest
Ben je een jongemeid met onderdanige gevoelens? Dan ben ik misschien op zoek naar jou. Ik ben namelijk op zoek naar een sub. Liefst een vaste speelpartner en als er de juiste klik is een langdurige (D/s) relatie mee op te bouwen. Ervaring is geen vereiste, dus als je je eerste stappen in de wereld van BDSM wilt zetten dan begeleid ik je daar graag in. We zullen dan op een rustige manier je grenzen verleggen, maar je harde grenzen zal ik altijd respecteren. Daarnaast spreken we ook stopwoorden af. Zodra je die noemt stop ik meteen.

Ik ben zelf een single man, slank, 1.83 en ben 39 jaar. Zo'n 18 jaar geleden heb ik mijn eerste stappen gezet in de mooie wereld van BDSM, dus behoorlijk ervaren.
Mijn interesses zijn heel breed, maar vooral vernedering, (lichte) pijn en lust.
Ik kan streng zijn, maar ook zorgzaam en vind het ook heerlijk om te knuffelen.

Als je het prettig vindt dan kunnen we eerst online beginnen en als je een beetje gewend bent en er aan toe bent fysiek af gaan spreken.
Afstand hoeft voor mij geen probleem te zijn.
Hopelijk heb je nu een beetje een beeld van wie ik ben en wat ik zoek. Heb je toch nog vragen of interesse? Stuur me dan snel een bericht. Ik ben bereikbaar op snapchat, kik (beiden yourmasternl) en whatsapp +31683677007

Back